Všeobecné obchodné podmienky
Tieto všeobecné zmluvné podmienky (ďalej len “VOP”) upravujú podmienky využívania služieb a právne vzťahy, (t.j. práva a povinnosti) medzi poskytovateľom a objednávateľom.
1. Všeobecné ustanovenia
I.I Poskytovateľom služieb je:
Občianske združenie
Jogová terapia, Hrachová 12, 821 05 Bratislava
IČO: 55824099
Zapísané: Ministerstvo vnútra, VVA/1-900/90-67760
IBAN: SK76 1100 0000 0029 4717 2349
E-mail: info@yogatherapy.sk
Mobil: +421 903 787 050, +421 905 863 787
www.yogatherapy.sk
I.II Objednávateľom služieb je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá sa prihlási prostredníctvom webového sídla www.yogatherapy.sk na využívanie služby alebo sa dostaví na skupinové cvičenie bez predchádzajúcej registrácie.
I.III Službou sa rozumie každá z ponúkaných služieb na webovom sídle www.yogatherapy.sk a to najmä účasť na skupinových hodinách, účasť na individuálnych hodinách, účasť na workshopoch, kurzoch, webinároch a podobne (ďalej len „udalosť“). Každá služba je detailne popísaná a je zverejnená cena, rozsah, prípadne miesto poskytnutia služby.
I.IV Miesto poskytnutia služby je miesto kde je poskytovaná Služba Objednávateľovi. Poskytovateľ si za účelom poskytnutia služby prenajíma priestor od tretej osoby.
I.V Inštruktorom je certifikovaná fyzická osoba s akreditovaným vzdelávaním.
2. Objednanie služby
II.I Za účelom objednania služby vyplní Objednávateľ prihlasovací formulár na webovom sídle www.yogatherapy.sk, ktorý sa nachádza vždy na konci stránky informujúcej o Službe. Prihlasovací formulár obsahuje povinné údaje: meno a priezvisko, mail a telefón a nepovinné údaje: Poznámka. Na záver formuláru zaškrtnutím Objednávateľ súhlasí s týmito VOP a spracovaním osobných údajov.
II.II V prípade prihlásenia na workshop, kurz alebo webinár, pošle najneskôr do 24 hodín Poskytovateľ informáciu o voľnej kapacite, cene, detailoch platby, mieste poskytnutia služby prípadne ďalšie informácie o službe.
II.III V prípade prihlásenia na skupinové cvičenie, pošle obratom Poskytovateľ informáciu o voľnej kapacite. Pri prvom prihlásení na skupinové cvičenie zároveň poskytovateľ informuje Objednávateľa o možnostiach úhrady za cvičenie.
II.IV V prípade prihlásenia na individuálne cvičenie, najneskôr do 24 hodín Poskytovateľ kontaktuje Objednávateľa mailom alebo telefonicky za účelom dohodnutia času cvičenia a informuje Objednávateľa o možnostiach úhrady za cvičenie.
II.V Rezervácia na skupinové cvičenie nie je nutné, ale Poskytovateľ v takom prípade negarantuje voľné miesto.
3. Cena služby
III.I Cena workshopu, kurzu a webináru je stanovená na základe aktuálnej ponuky a je zverejnená na webovom sídle Poskytovateľa.
III.II Cena za individuálne cvičenie je 30 eur za 60 minút cvičenia.
III.III Cena za účasť na skupinovom cvičení je 10 eur v hotovosti za 75 minút cvičenia. Objednávateľ si môže zakúpiť permanentku v hodnote 80 eur, na základe ktorej sa môže zúčastniť 10 skupinových cvičení. Po každej ukončenej účasti na skupinovom cvičení bude Objednávateľovi zaznačená účasť na permanentke.
III.IV Platnosť permanentky môže byť uvedená priamo na permanentke. Po uplynutí platnosti nie je možné použiť ju na úhradu účasti na skupinovom cvičení. Objednávateľ nemá nárok na úhradu ani inú kompenzáciu prepadnutej časti permanentky.
4. Bezpečnosť a riziká
IV.I Objednávateľ je povinný najneskôr pred začatím poskytovania Služby informovať Inštruktora o aktuálnych zraneniach, chronických ochoreniach či fyzických obmedzeniach.
IV.II Objednávateľ si je vedomý svojho zdravotného stavu a jeho účasť na Udalosti je dobrovoľná a bude zohľadňovať individuálne možnosti, schopnosti, zdravotný stav a obmedzenia.
IV.III Objednávateľ objednaním Služby potvrdzuje a berie na vedomie, že vykonávané cvičenie a iné techniky realizuje na vlastné riziko. V prípade úrazu, zranenia a ich následkov je si vedomý, že Si Poskytovateľ a ním sprostredkovaný Inštruktor neberú žiadnu zodpovednosť za vzniknutú situáciu.
IV.IV Objednávateľ je týmto oboznámený, že využívanie Služieb pod vplyvom alkoholu, omamných alebo psychotropných látok je zakázané. V prípade zjavného podozrenia má Inštruktor právo vylúčiť takúto osobu z priestorov a tento nemá nárok na vrátenie ceny za Službu.
IV.V Poskytovateľ nezodpovedá za škodu na veciach prinesených a odložených v mieste poskytnutia Služby mimo miest vyhradených na odloženie vecí. Toto sa nevzťahuje na šperky a elektroniku, ktoré neodporúča Poskytovateľ nosiť so sebou na miesto poskytnutia Služby. Poskytovateľ neberie žiadnu zodpovednosť za stratu či poškodenie šperkov a elektroniky.
5. Práva a povinnosti
V.I Poskytovateľ je povinný oznámiť zrušenie cvičenia najneskôr 2 hodiny pred začiatkom a 24 hodín pred začiatkom workshopu, kurzu či webináru.
V.II Objednávateľ je povinný prísť najneskôr 10 minút pred začiatkom hodiny a 15 minút pred začiatkom workshopu alebo kurzu.
6. Storno podmienky
VI.I Poplatok za Udalosť musí byť uhradený najneskôr 5 kalendárnych dní pred začiatkom Udalosti, ak nie je pri Udalosti uvedené inak.
VI.II Možnosť vrátenia celej čiastky (100% mínus administratívny storno poplatok) je pri doručení žiadosti o storno účasť najneskôr do 30 kalendárnych dní pred začiatkom akcie.
VI.III V období medzi 10-tym a 30-tym kalendárnym dňom je možnosť požiadať o storno účasti, pričom bude vrátená polovica čiastky (50% mínus administratívny storno poplatok) alebo je možné požiadať o absolvovanie udalosti v náhradnom termíne (ak bude udalosť v budúcnosti zopakovaná).
VI.IV Žiadosť o storno, čiastočné storno alebo žiadosť o absolvovanie udalosti v náhradnom termíne je nutné zaslať výhradne formou mailu na email: info@yogatherapy.sk. V žiadosti je nutné uviesť: meno a priezvisko (prípadne názov firmy), telefonický kontakt, dátum úhrady poplatku, IBAN účtu, uhradenú sumu, názov udalosti, predmet žiadosti.
VI.V Poskytovateľ si vyhradzuje právo administratívneho storno poplatku vo výške 15 eur, ktorý bude odpočítaný zo sumy určenej na vrátenie.
VI.VI V prípade neuskutočnenia udalosti v dôsledku celospoločenských udalostí sa poplatok nevracia, ak udalosť bude uskutočnená v náhradnom termíne o čom bude Poskytovateľ mailom účastníka informovať.
VI.VII V prípade neuskutočnenia udalosti z dôvodu prekážky na strane Poskytovateľa sa vracia celá suma bez odpočítania administratívneho storno poplatku.
7. Darčekové poukazy
VII.I Darčekové karty môžu byť využité na úhradu akejkoľvek Služby poskytovanej Poskytovateľom.
VII.II Kompenzácia pri nevyužití karty, výmena za inú službu, či spätné vrátenie poplatku za zakúpenú darčekovú kartu nie je možné. V prípade jej nevyužitia do dátumu platnosti, darčeková poukážka stráca platnosť. Platnosť darčekového poukazu je vždy 1 rok od nákupu.
8. Autorské práva
VIII.I Ak nie je uvedené inak, Poskytovateľ vlastní všetky autorské práva materiálu na webových stránkach. Všetky registrované alebo neregistrované ochranné známky použité na týchto stránkach sú majetkom príslušných vlastníkov.
VIII.II Všetky autorské práva, dáta, text, softvér, obrázky, grafika, ochranné známky, logá, rozhranie, fotografie a iné duševné vlastníctvo (obsah) na webovej stránkach je vo vlastníctve, alebo licencii Poskytovateľa. Výnimkou je prehliadanie obsahu pre svoje osobné a nekomerčné použitie.
VIII.III Poskytovateľ neudeľuje žiadne práva používať webové stránky alebo obsah pre akýkoľvek iný účel, pokiaľ s tým nesúhlasí písomne.
VIII.IV Poskytovateľ vyhlasuje, že Klientom oznámi zamýšľané zhotovovanie záznamov (videí, fotografií) z Udalostí. Klient môže prejaviť svoj súhlas alebo nesúhlas so zhotovovaním záznamov s jeho podobizňou.
VIII.V Poskytovateľ si vyhradzuje právo zverejňovať zhotovené vizuálne záznamy na svojej webstránke www.yogatherapy.sk, na svojej facebook stránke, facebook skupine ako aj v iných médiách (printových, audiovizuálnych a pod.), a to na propagačne účely.
VIII.VI Klienti nemajú právo vyhotovovať audio a video nahrávky bez súhlasu Poskytovateľa a realizovať akúkoľvek fotodokumentáciu.
9. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
IX.I Objednávateľ týmto prehlasuje, že sa pred vyplnením registračného formulára rezervačného systému oboznámil s týmito všeobecnými podmienkami a že s nimi súhlasí.
IX.II Tieto všeobecné obchodné podmienky boli formulované a ustanovené v dobrej viere, za účelom splnenia zákonných podmienok a úprav korektných obchodných vzťahov medzi Poskytovateľom a Objednávateľom. V prípade, ak sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré ustanovenia týchto podmienok ako neplatné alebo nevynútiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení a zvyšné časti príslušného ustanovenia tým zostávajú nedotknuté.
IX.III Poskytovateľ a Objednávateľ súhlasia, že plne uznávajú komunikáciu na diaľku — telefonickú a elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.
IX.IV Poskytovateľ si vyhradzuje právo meniť znenie Všeobecných obchodných podmienok.
Tieto Všeobecné obchodné podmienky vstupujú do platnosti 1.2.2023